Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

NON, JE NE REGRETTE RIEN

Όλες οι απαντήσεις είναι μέσα μας!

Μάλιστα.
Και να είμαι γω με βλεφαρίδες κάγκελο, κατακόκκινα νύχια, ψηλοτάκουνες γόβες, με ένα φτυαράκι τόσο δα και να σκάβω το υποσυνείδητό μου. Και να ’χω ν' αντιμετωπίσω φαντάσματα, σκελετούς, να εξοντώνω αράχνες, να λύνω συμπλέγματα σε σήραγγες αχαρτογράφητες, σαν αυτές της λίμνης της Βουλιαγμένης.
Και ενώ θέλω να βγω στον ήλιο με διάθεση

«την τραγιάσκα χαμηλώνεις και κρυφές ματιές μου δώνεις»

να έρχονται οι πολύξεροι αστρολόγοι και να με συμβουλεύουν:
Μην κάνεις κανένα αστείο. Έξω σε περιμένει ο Κρόνος/Χρόνος. Ο Δάσκαλος που θα σε εξετάσει. Έμαθες το μάθημά σου; Καθάρισε, για να φανεί η αλήθεια που πηγάζει από μέσα σου.
Κι έτσι ξανακλείνομαι στο σπήλαιο. 

  • O μεταξοσκώληκας ακόμα και όταν είναι κλεισμένος στο κουκούλι του, ακούγεται να υφαίνει. Η χρυσαλλίδα παραμένει ακίνητη με τα φτερά και τα πόδια διπλωμένα στο στήθος για 12 ημέρες και ύστερα ξυπνάει, σπάζει το κουκούλι και ξεπετάγεται στο φως. Αυτό είναι το «μεγάλο ξύπνημα», όπως λένε οι Κινέζοι. Ή κατά τον Ρίτσο «Βρες χρόνο για σκέψη. Αυτό είναι η πηγή της δύναμης»).
Ας είναι!
Ξανά σκάψε, σκάψε, λοιπόν. (Ποιος ξέρει; Μπορεί αντί για τον εαυτό μου να βρω φλέβα χρυσού). Έως ότου ο Κρόνος (σύμφωνα με τους αστρολόγους) φιλοξενηθεί από τον αεράτο και φιλόσοφο Τοξότη και βρεθούμε όλοι με ένα τόξο στα χέρια  να στοχεύουμε το «ΜΙΛΑ» και ξεχάσουμε τα «ΜΗΛΑ» των Εσπερίδων, της Έριδος και το παιχνίδι που παίζαμε πιτσιρίκια.

Ελπίζω μόνο να θυμηθεί κάποιος να με ειδοποιήσει  για την αναχώρηση του Κρόνου γιατί βρίσκομαι μπροστά σε μια σήραγγα που έχει μια ταμπελάρα να: ΠΡΟΣ ΘΙΒΕΤ.
Και όχι ότι δεν μου αρέσουν τα ταξίδια. Κάθε άλλο.

Η επιθυμία μου, όμως, είναι να καθαρίσω το μέσα μου για να βγω ανάλαφρα στο έξω και να χορέψω:

1961


No, I regret nothing
I start again from zero
Today, it begins with you




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου