Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015

Γιάννης Μπεχράκης

Τον έλληνα φωτογράφο του Reuters, Γιάννη Μπεχράκη, επέλεξε η βρετανική εφημερίδα Guardian ως τον καλύτερο φωτογράφο του 2005. Η εφημερίδα δημοσιεύει μάλιστα μερικές από τις καλύτερες φωτογραφίες του για τα δύο μεγαλύτερα θέματα του 2015
 
 
 
 
 
 
 
 – την προσφυγική 



Μιλώντας για την εμπειρία του όσον αφορά την προσφυγική κρίση ο Γιάννης Μπεχράκης λέει στην εφημερίδα: «Καλύπτω τα προσφυγικά θέματα για πάνω από 25 χρόνια, αλλά φέτος ήταν διαφορετικά: οι μετανάστες έφταναν στην πατρίδα μου. Τουλάχιστον δύο πλοία έφταναν κάθε βράδυ, με τους πρόσφυγες να είναι φοβισμένοι γιατί δεν ήξεραν πως θα αντιδράσουν οι λιμενικοί και οι ντόπιοι. Μικρές λέμβοι συνέχισαν να καταφτάνουν κι ας χάλαγε ο καιρός. 
«Η συναισθηματική επίδραση από την κάλυψη της προσφυγικής κρίσης είναι καταστροφική. Υποφέρω από αϋπνία και εφιάλτες και ένιωσα τόσες πολλές φορές ενοχές επειδή δεν μπορούσα να κάνω κάτι παραπάνω. Έχω κι εγώ προσφυγικό αίμα στις φλέβες μου και είμαι κι εγώ πατέρας», θα συμπληρώσει.


-την οικονομική κρίση στην Ελλάδα








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου