Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2016

ο ΧΑΡΙ ΠΟΤΕΡ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟ ΠΑΙΔΙ

κυκλοφόρησε 29 Σεπτεμβρίου 2016
ΧΑΡΙ
Η αλήθεια είναι ένα όμορφο αλλά και συνάμα τρομερό πράγμα! Γι’ αυτό πρέπει να αντιμετωπίζεται με προσοχή. (σ. 70)

……………………..
ΝΤΡΑΚΟ
Ανέκαθεν ζήλευα αυτό που είχατε εσείς οι τρεις, ξέρεις –με τον Ουέσλι και την Γκρέιντζερ, εννοώ. Εγώ είχα…
ΤΖΙΝΙ
Τον Κράμπε και τον Γκόιλ.
ΝΤΡΑΚΟ
Δύο μπουμπούνες που δεν ήξεραν να ξεχωρίσουν τη μια άκρη του σκουπόξυλου απ’ την άλλη. Εσείς όμως –εσείς οι τρεις- κυριολεκτικά λάμπατε. Γουστάρατε ο ένας τον άλλο. Διασκεδάζατε. Γι’ αυτή τη φιλία σάς ζήλευα, περισσότερο απ’ ότιδήποτε άλλο.
ΤΖΙΝΙ
Κι εγώ τους ζήλευα.
                Ο ΧΑΡΙ κοιτάζει την ΤΖΙΝΙ, έκπληκτος.
ΧΑΡΙ
Πρέπει να τον προστατεύσω… [τον γιο του, Άλμπους[.
ΝΤΡΑΚΟ
Κι ο πατέρας μου νόμιζε ότι με προστάτευε. Τον περισσότερο καιρό. Πιστεύω ότι στη ζωή κάθε παιδιού έρχεται μια στιγμή που πρέπει να κάνει την επιλογή του. Να διαλέξει τι είδους ενήλικος θα γίνει. Εκείνη τη στιγμή χρειάζεται δίπλα του έναν γονιό ή έναν φίλο. Κι αν έχεις μάθει να μισείς τον γονιό σου και δεν έχεις καθόλου φίλους… τότε είσαι ολομόναχος. Και είναι πολύ δύσκολο αυτό –να είσαι ολομόναχος. Έτσι ήμουν εγώ. Η μοναξιά μ’ έκλεισε σ’ ένα πολύ σκοτεινό μέρος. Για πάρα πολύ καιρό. Και ο Άντον Χερτ ήταν μοναχικό παιδί. Εσύ μπορεί να μην το καταλαβαίνεις αυτό, Χάρι, εγώ όμως το καταλαβαίνω –το ίδιο και η Τζίνι, πιστεύω.
ΤΖΙΝΙ
Έχει δίκιο.
ΝΤΡΑΚΟ
Ο Άντον Χερτ δεν βγήκε ποτέ από κείνο το σκοτεινό μέρος. Κι έτσι ο Άντον Χερτ έγινε ο Λόρδος Βόλντεμορτ. Ίσως το μαύρο σύννεφο που είδε ο Μπέιν γύρω από τον Άλμπους να είναι η μοναξιά του. Ο πόνος του. το μίσος του. Μη χάσεις το παιδί, Χάρι. Θα το μετανιώσεις. Και θα το μετανιώσει κι ο Άλμπους. Γιατί σε χρειάζεται, και χρειάζεται και τον Σκόρπιους, είτε το ξέρει είτε όχι.
                Ο ΧΑΡΙ κοιτάζει τον ΝΤΡΑΚΟ, σκέφτεται.
                Ανοίγει το στόμα του να μιλήσει. Σκέφτεται.
ΤΖΙΝΙ
Χάρι. Θα φέρεις εσύ τη μαγική σκόνη ή να τη φέρω εγώ;
(σελ. 184-185).

……………………….
ΣΚΟΡΠΙΟΥΣ [γιος του Ντράκο]
Ο κόσμος αλλάζει κι εμείς αλλάζουμε μαζί του. Η θέση που έχω σε τούτο τον κόσμο είναι καλύτερη. Αλλά δεν είναι καλύτερος ο κόσμος. Κι αυτό δεν το θέλω.
ΣΝΕΙΠ
Καλώ τον Προστάτη (Expecto Patronum)
                Ο Σνέιπ ελευθερώνει έναν Προστάτη, και έχει το σχήμα μιας πανέμορφης          
                ασημένιας ελαφίνας.
(σελ. 257)
…………………
ΣΚΟΡΠΙΟΥΣ
Ο οίκτος είναι μια αρχή, φίλε μου, ένα θεμέλιο πάνω στο οποίο θα χτιστεί ένα παλάτι –το παλάτι του έρωτα.
Οι άνθρωποι μπορούν να αλλάξουν. Εξάλλου, έχω αρχίσει προπονήσεις….



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου