Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Νεπάλ, Λαπονία, Μεξικό



NEPAL, KATHMANDU- SEP 28: unidentified children dressed as Kumari at Indra Jatra celebration on September 28, 2012 in Kathmandu, Nepal. Kumari is a girl believed to be the incarnation of Hindu goddess Durga.

 
TIBETAN
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ΔΟΚΙΜΙΑ
«Ο καθένας ονομάζει βαρβαρότητα ό,τι  είναι έξω από τις συνήθειές του. 



Πραγματικά, φαίνεται πως δεν έχουμε άλλο κριτήριο για την αλήθεια και τη λογική παρά το παράδειγμα και την εικόνα των αντιλήψεων και των συνηθειών του τόπου όπου βρισκόμαστε. Εκεί είναι πάντοτε η τέλεια θρησκεία, το τέλειο πολίτευμα, ο τέλειος και πλέον άψογος τρόπος που γίνεται το κάθε πράγμα.
Αυτοί είναι άγριοι, το ίδιο όπως εμείς ονομάζουμε άγρια τα φρούτα που η φύση, από μόνη της και με τη συνηθισμένη της μέθοδο, παράγει. Ενώ, στην πραγματικότητα, αυτά που εμείς έχουμε τεχνητά αλλοιώσει και απομακρύνει από την κοινή τους τάξη αυτά που έπρεπε μάλλον να τα ονομάζουμε άγρια».

MEXICO
LAPONIA











Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Η ΒΑΥΑΡΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ 1833-1843, ΕΛΠ 11


Στην Ελλάδα, μετά τη δολοφονία του Καποδίστρια το 1831, οι πολεμικές συγκρούσεις ανάμεσα στις ισχυρές τοπικές ομάδες (προύχοντες, οπλαρχηγοί, μεγαλοκτηματίες, καραβοκύρηδες) που διεκδικούσαν μερίδιο στην εξουσία απειλούσαν την ανεξαρτησία της χώρας. Οι τρεις Μεγάλες Δυνάμεις –Αγγλία, Γαλλία, Ρωσία– εκτιμώντας ότι η αναρχία που επικρατούσε στην Ελλάδα απειλούσε και  την ειρήνη των ευρωπαϊκών κρατών παρέδωσαν την εξουσία του Βασιλείου της Ελλάδας στον Όθωνα (γιο του Λουδοβίκου, βασιλιά της Βαυαρίας), και τον προικοδότησαν με νέο δάνειο ύψους 60.000.0000 χρυσών φράγκων.[1]

Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ ΤΟΥ 5ου ΑΙΩΝΑ π.Χ, ΕΛΠ 10

φοιτητικη εργασια τησ Ναυσικάς Αλειφέρη (9,5) για  ελληνικοσ πολιτισμοσ, εαπ

φεβρουαριοσ 2014 
Η ΤΡΑΓΩΔΙΑ
ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ 
ΚΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ ΤΟΥ 5ου ΑΙΩΝΑ



ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Ο Ευριπίδης έγραψε τις Ικέτιδες (πιθανόν το 424 π.Χ.) ενώ διεξαγόταν ο Πελοποννησιακός πόλεμος (431-404 π.Χ.). Οι προθέσεις του ήταν να εκφράσει αντιπολεμική άποψη, να εκθειάσει το δημοκρατικό πολίτευμα της Αθήνας και να στηλιτεύσει το τυραννικό πολίτευμα της Θήβας.
Ο ευρηματικός Ευριπίδης, παρουσιάζει τον Θησέα (μυθικό βασιλιά της Αθήνας) να ζητά, ως δημοκρατικός ηγέτης, την έγκριση των Αθηναίων για να επιτεθεί στη Θήβα, ώστε να αποσπάσει, κατόπιν προτροπής των ικέτιδων (γριές μάνες), τις σωρούς των 7 αργείων στρατηγών «που δίχως τάφο έτσι ατιμάζονται φρικτά»,[1]. Μετά τη νίκη των Αθηναίων, ο Θησέας παραδίδει την τέφρα των νεκρών στους συγγενείς τους.[2]